torstai 24. toukokuuta 2012

tulihan se kesä!

Just kun mielessäni angstasin sitä, että suomessa on jo kesä, kun mä täällä edelleen kuljen samassa takissa kun alkutalvesta, tännekin iski joku lämpöaalto. Eilen ja toissapäivänä oli tosi kuuma, yli 20°C. Tiistaina mulla oli pari tuntia koulua ja sit piti kiirehtiä kotiin skypettämään perheen kanssa, mutta eilen sitten päästiin siskon kanssa iltapäivästä puistoon auringosta nauttimaan.
Olin jo aamusta ehtiny meikata ja olin tosi tyytyväinen minttusuklaameikkiini, mikä yllättäen osoittautu ihan liiaksi tollaseen säähän. Piti vielä illalla kävellä töihin ja sinne päästyäni mun naama vaan suli...
Tällänen kuva nyt vaan on pakko ottaa joka ikinen vuosi, vaikka täällä kyllä on ollu vihreä nurmi koko vuoden. Se huono puoli näissäkin päivissä on, ettei täällä oo rantoja. Auringonpalvojat tiiätte kuinka kuuma tulee vaan paikallaan maatessa jos ei pääse välistä raikkaaseen veteen pulahtamaan.
Päivällistä ennen töitä. Tähän lisäksi vielä pähkinäleipää norjalaisella juustolla ja banaani, mums.


Nyt näyttäis olevan taas pilvistä, mutta ei sentään näyttäis olevan niin kylmä, että takkia tarviais. Täällä ei siskon mukaan edes oo kunnon kesää ollu vuosiin, vaan pari lämmintä päivää silloin tällöin.
Sain muuten selville, että jouduin aikaistamaan Suomeen paluutani taloudellisista syistä, joten pääsen sitten itekin nauttimaan vielä hetken kunnon kesästä ja uimarannoista. Näillä näkymin olen siis palaamassa jo heinäkuun ensimmäisellä viikolla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti