perjantai 1. kesäkuuta 2012

'ola London!

Eilen raskaana oleva siskoni pyysi mua mukaansa synnytysvalmennukseen, mikä osoittautui kolmen tunnin luennoksi synnytyksestä. En ainakaan voi sanoa, etten olisi mitään oppinu. Ainakin sen, ettei mun olematon kipukynnys taida riittää lasten hankkimiseen. 
Käytiin vielä ensin Westfieldissä ikkunashoppailemassa ja lounaalla.
Sneak peak päivän asusta. Koru on uusi ja se sopikin oivasti täältä ostamani kimonojakun kultaisiin nappeihin ja siskolta perittyyn olkalaukun reunukseen.
Huomaa, että Kuningattaren Diamond Jubilee lähestyy, sini-puna-valkosia viirejä, lippuja sekä Kuningatar Elisabethin kuvia näkee joka paikassa. Meidän koulu on huomenna suljettu sen takia, vaikka juhlinta alkaa vasta Lauantaina.
Valittiin lounaspaikaksi tällä kertaa mulle tuntematon paikka, vuosien takaisen Masterchef -kilpailun voittajan perustama "terveellisempi" Meksikolainen ravintola. Otettiin molemmat salaatit syötävissä kulhoissa. Mun katkarapu-kampasimpukkasalaatti ei ihan hurmannut; heti silmään pisti iso läjä punasipuleita, yuck. Kastikekin oli mun makuun turhan etikkainen.


1 kommentti:

  1. Sääli ettei salaatti ollut niin hyvä, kuin miltä se näyttää.

    VastaaPoista