perjantai 20. heinäkuuta 2012

Mörkökorkoja

Mun eteisen lattialla kyköttää muutama pari kenkiä, joita vieraat pysähtyy kauhistelemaan. Joita mä tuijotan surullisena, pidän jalassa sisätiloissa ja mallaan asujen kanssa, kunnes päädyn käytännöllisiin ja turvallisiin lättäpohjiin. En uskalla laittaa niitä ulos mukulakivikaduille tai markettiin, jossa ne voi jäädä jumiin niihin ovella vaaniviin kumimaton reikiin.
En oo vielä tottunu kovin korkeisiin korkoihin ja käteni murtamisen jälkeen pelkään kompastelua kahta kauheammin. Silti mä ostin ne, kaikki kolme samalla kertaa. Oon vissiin jo aikasemmin maininnu siitä episodista, kaikki lähti siitä kun astuin new lookin talvialeen heti Joulun jälkeen ja sekosin, kun löysin läjän kenkiä £10-tarralla. Periaatteessa sain siis kolmet yksien hinnalla. Tässäpä listaus koko(sekä kengänkoko että koron pituus)järjestyksessä.
Ensimmäisenä tummanpunaset korkkarit, mitkä ostin häävierailua varten. Mulla oli jo musta mekko ostettu niin päätin kohdistaa muun värin kenkiin, sitten löysin nämä. Omaa kokoani en löytäny, että jouduin sitten ottamaan kokoa liian pienet ja venyttämään niitä vesipussin ja pakastimen avulla. Ja kuten ehkä tiedättekin mun vierailu kyseisiin häihin sitten peruuntui kuitenkin.
Toisena kengät, mitä haluaisin käyttää niin kovin paljon - nudekorkokengät. Jokaisella naisella kuulemma tulisi olla nudekengät ja mulla ei vielä ollu niin otin sitten nämä. Yllätys yllätys, sopii ihan kaikkeen. Siks mä ehkä näiden perään itkenkin, alkaa iänikuiset mustat lättäpohjat kyllästyttää. 
Ja viimeisenä mustat tappajakorkokengät... en ees tiedä. Ajattelin vaan että mun ekat mustat korkkarit alkaa tuntua jo liian lyhkäsiltä et pitää varmaan päivittää. Ehkä kaikki ei nää näitä nilkankatkaisuvälineinä, mutta musta ne on sellaset. Tuntuu että lentää naamalleen jos nojaa vähänkin liikaa eteenpäin nää jalassa. Asiaan ei tietenkään auta se, että jostain mystisestä syystä otin näistä liian ison koon (kai niillä ei sit ollu mun kokoa tai yhtä pienempää?). Saa nähä opinko koskaan kävelemään näillä horjumatta. Jos musta vaikka tulee ammattitappajakorkokenkäilijä.
Ehkä mun kotitreenin seurauksena uskaltaudun joskus näitä käyttää ihan ulkonakin asti. Nudekorkkarit ainakin alkaa pikkuhiljaa tuntia mukavammilta jalassa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti