sunnuntai 14. lokakuuta 2012

Pipi

Terveisiä sängynpohjalta. Kuten olin jo koko alkuviikon aavistellut, mulle nousi juuri sopivasti Perjantaina syysloman alkajaisiksi kuume. Ainakin pääkaupunkiseudun reissu näin ollen peruuntui, saa nähdä josko Tampereelle vielä kykenee lähtemään lomaviikon aikana. Mutta hei, ainakin olen tunnollinen työntekijä, kun vasta lomalla sairastan!
Käyhän se näinkin. Ainakin olen edistynyt lukemaan Hohtoa (En muista täällä maininneeni "leffoja mitä en uskalla/halua/kestä katsoa, mutta mitkä juonensa puolesta kiinnostaa"-probleemastani? No, tällainen kuitenkin on ja olen ajatellut ratkaista asian lukemalla kirjat elokuvien katsomisen sijaan. Hohto on virallisesti ensimmäinen kirja, jonka koitan saada luettua.) huomattavasti enemmän näinä parina päivänä kuin koko sen parin viikon ajan, mitä se on lainassa ollut. Mua on käyty kattomassa ja passaamassa, eikä mökkihöperyys ainakaan vielä oo ehtiny iskemään.
Kukkiakin sain♥
Eipä muuta, palailen kuuman mustaviinimarjamehun ja kirjan pariin. Yritän parannella itseni matkakuntoon, jotta saa tänne taas jotain mukavaa päivitettävää. Hyvää lomaa kaikille, joilla sellainen on!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti